content marketing poradnik

Content marketing przyszłością branży SEO.

great-content-marketing-blueprint

Content marketing to publikowanie wartościowych  treści na blogu i social media. Celem Content marketing jest dotarcie do oodbiorcy, poprzez generowania informacji, natomiast czas  – kiedy informacja dojdzie do odbiorcy nie jest to  zbyt istotne.  Celem  jest zamieszczenie najbardziej cennych informacji i okazanie zainteresowanie odbiorcą czy też czytelnikiem.

Najlepszym sposobem zastosowania content marketingu internecie to prowadzenie swojego bloga, wyrażanie się w określonej dziedzinie i uzyskanie w oczach czytelników roli eksperta, – to jest cel Content marketingu.  Użytkownicy lubią jak się pisze treściwie i wykłada się „kawę na ławę”, kiedy naprawdę się nim troszczymy i odpowiadamy na jego pytanie w blogu, czy też wtedy budzimy zainteresowanie.

Jeśli postawimy na te proste zasady może się okazać że metoda może generować ruch na  stronie, poprzez odnośniki pozostawione przez  użytkowników. Możemy w ten sposób uzyskać od 5-50% całego ruchu na stronie. warto napisać że ta metoda niema wad tylko same zalety. Finalnie i końcowym celem są nagrody – otrzymany komentarz, pochwałę,  kontakt, czy też link do strony, czy też zadowalająca pozycja w wyszukiwarkach.

Jak wynika z badań Content Marketing Institute przeprowadzonych w Ameryce jest różnoraka możliwość publikowania treści, do najpopularniejszych należą:

Social media – Facebook, Twitter, Instagram,

artykuły na stronie,

newslettery,

blogi, materiały wideo, artykuły na innych stronach,

 

b2b-content-marketing-tactics-2013-marketingprofs-cmi

Więc warto się zastanowić czy zastosować Content marketing na swojej stronie internetowej, – ponieważ jest to metoda White SEO, za którą z pewnością nie dostaniemy kary od największej wyszukiwarki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge